وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اخبار داخلی صنعت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
این یک فرصت طلایی است؛ چشم‌انداز مثبت بازار خودرو در شش ماه دوم سال ۱۴۰۳

چند دلیل خیلی مهم باعث شدند تا بازار خودرو در پنج ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ دچار رکود شود و در نتیجه شاهد کاهش معاملات خودرو باشیم. اتفاق‌های مهم در سطح کلان و تغییرات مدیریتی کشور، عوامل تأثیرگذاری بودند که طبق آمار رسمی، چالش‌هایی را برای خودروسازان و واردکنندگان ایجاد کردند. به همین خاطر تأخیر در تحویل خودروها، کاهش عرضه و در نهایت رکود بازار خودرو نارضایتی خریداران را به همراه داشت.

عدم تاخیر در تحویل خودروها

با توجه به شروع کار دولت جدید در میانه‌ی مرداد ماه ۱۴۰۳، بخش عظیمی از بلاتکلیفی صنعت و بازار خودرو هم به روزهای پایانی خود نزدیک شده و می‌توان گفت که در شش ماهه‌ی دوم امسال وضعیت خرید، فروش و تحویل خودورها به حالت عادی بازخواهد گشت. یکی از مسائل مهم قطعی نبودن قیمت‌ها بود. اکنون به دلیل شفاف بودن موارد تأثیرگذار در تعیین قیمت خودروها و تصویب آن موارد، دیگر خبری از قیمت‌های علی‌الحساب نیست و خودروها با قیمت قطعی به فروش می‌رسند.

عدم تاخیر در تحویل خودروها

بازار رو به رشد خودرو 

کارشناسان گروه خودرویی ستوده بعد از بررسی نشانه‌های بازار خودرو در شهریور ۱۴۰۳ به این نتیجه رسیده‌اند که روزهای بحرانی، پر تلاطم و چالشی این بازار رو به پایان است و می‌توان به خریداران این اطمینان را داد که این روزها فرصتی مناسب و طلایی برای خرید و سرمایه‌گذاری در بازار خودرو است.

این ادعا را می‌توان با سرعت گرفتن تحویل خودروها توسط شرکت‌ها اثبات کرد. خودروهایی با برندهای مختلف، از کرمان موتور، مدیران خودرو، فونیکس، لاماری و ماموت، از نظر میزان فروش و روند تحویل خودرو به خریداران، روال عادی و پرسرعت گذشته را در پیش گرفته‌اند.

چشم‌انداز مثبت بازار خودرو

اگر در شرایط فعلی به فکر این هستید که سرمایه‌ی خود را به کالایی مطمئن تبدیل کنید تا علاوه‌ بر راحتی و لذت از داشتن خودروی مطلوب، سرمایه‌گذاری مناسب و کم‌ریسکی هم داشته باشید، فرصت طلایی خرید خودرو از گروه خودرویی ستوده را از دست ندهید. با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه‌‌ی ستوده به محل کار یا زندگی‌تان و یا با مراجعه به صفحه اصلی سایت، با تنوع محصول و امکانات ویژه‌ی ما آشنا شوید.

با تکمیل فرم ثبت درخواست مشاوران گروه خودرویی ستوده شما را در انتخاب مناسب‌ترین خودرو با توجه به نیاز و بودجه‌تان راهنمایی می‌کنند. همچنین با دیگر پیشنهاد جذاب ما، یعنی طرح جایگزینی خودروی قدیمی خود را با کمترین دردسر و هزینه تعویض کنید و از داشتن خودرویی جدید و با کیفیت لذت ببرید.