وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اخبار داخلی صنعت ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
نتایج نهایی قرعه کشی و اولویت بندی متقاضیان خودروهای برقی اعلام شد

در راستای توسعه استفاده از خودروهای برقی در ایران و کاهش آلودگی هوا، طرحی برای واردات و عرضه این خودروها به متقاضیان در نظر گرفته شده است که در این طرح های فروش بیش از۱۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند. 

نتایج طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی

بر اساس اخبار منتشر شده در طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی بیش از ۱۴۰ هزار نفر در طرح عرضه ۱۰ هزار دستگاه خودروی برقی وارداتی شرکت کرده‌اند. بنا بر اعلام مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌های برقی، از روز شنبه (۱۹ خرداد) نتایج نهایی قرعه کشی و اولویت‌بندی متقاضیان به اطلاع عموم خواهد رسید. در این طرح، ۱۰ هزار دستگاه خودروی برقی از ۷ برند مختلف به صورت قرعه کشی بین متقاضیان واجد شرایط عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است این طرح فروش صرفاً برای آن دسته از مشتریانی فعال می‌شود که پیش از این در سامانه خودرو‌های وارداتی برقی با بلوکه کردن مبلغ یک میلیارد ریال، اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

واریز وجه خودرو‌های برقی وارداتی

متقاضیان منتخب موظف هستند ظرف مدت ۵ روز پس از اعلام نتیجه، نسبت به واریز وجه باقیمانده اقدام کنند. در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، متقاضیان ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است، لیست کاملی از برندها و مدل های خودروهای برقی عرضه شده در این طرح مانند: جک EJ7، فولکس‌واگن ID.4، آئودی Q4 e-tron، آئودی Q5 e-tron، سینوگلد تانگو ۵، لونا GRE، هوندا eNS1، هونگچی EQM5 در سامانه یکپارچه خودروهای برقی قابل مشاهده است.

روش های تکمیل وجه خودروهای وارداتی

مشتریان عزیز می‌توانند با انتخاب کد نمایندگی گروه خودرویی ستوده و یا مراجعه حضوری به شعب این مجموعه، نسبت به خرید دو خودروی جک EJ7 و فولکس‌واگن ID. 4 اقدام نمایند. همچنین شماره تلفن ۳۷۶۸۲-۰۲۱ در ساعات کاری همه روزه پاسخ‌گوی شما مشتریان گرامی خواهد بود.