وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

ماشین باز ها ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
قدرتمندترین و سنگین‌ترین BMW M5 تاریخ آلمانی‌ها رونمایی شد

بی‌ ام‌ و از جدیدترین نسل سدان اسپرت پرچمدار خود، M5، رونمایی کرد. این خودرو که از قوای محرکه پلاگین هیبریدی کراس‌اور XM بهره می‌برد، به عنوان قدرتمندترین و سنگین‌ترین M5 تاریخ شناخته می‌شود.

مشخصات فنی BMW M5

پیشرانه: ۴. ۴ لیتری V8 تویین توربو به همراه موتور الکتریکی
قدرت: ۷۱۷ اسب بخار
گشتاور: ۱۰۰۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۴. ۳ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (به صورت الکترونیکی محدود شده)
وزن: ۲۴۴۵ کیلوگرم
پیمایش الکتریکی: ۴۰ کیلومتر

طراحی خاص M5

همانند نسل قبلی، M5 جدید نیز از طراحی ظاهری عضلانی و اسپرت بهره می‌برد. در نمای جلویی، چراغ‌های LED باریک و کشیده به همراه جلوپنجره‌ی بزرگ، چهره‌ای خشن و تهاجمی به این خودرو بخشیده‌اند. در نمای جانبی، رینگ‌های ۲۰ اینچی و خطوط عضلانی بدنه، بر ماهیت اسپرت M5 تأکید می‌کنند. در نمای عقب نیز چراغ‌های LED به‌همراه دیفیوزر و چهار خروجی اگزوز، ظاهر اسپرت این خودرو را تکمیل می‌کنند.

ویژگی‌ها کلیدی BMW M5

  • سیستم تعلیق بادی تطبیقی
  • ترمز‌های کربن سرامیکی
  • فرمان‌پذیری چهار چرخ
  • دیفرانسیل عقب فعال
  • کابین لوکس و جادار با صندلی‌های اسپرت
  • سیستم‌های ایمنی و کمک راننده پیشرفته

قیمت و زمان عرضه

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی BMW M5 جدید در ایران منتشر نشده است.

رقبای  بی‌ام‌و M5

رقیبان اصلی بی‌ ام‌ و M۵ عبارتند از:

مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S: این خودرو یک سدان اسپرت سایز متوسط است که توسط مرسدس-بنز تولید می‌شود. E ۶۳ S از یک پیشرانه ۴ لیتری V۸ توین توربو استفاده می‌کند که ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در ۱۳  ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است.

آئودی RS7: این خودرو یک سدان اسپرت سایز متوسط است که توسط آئودی تولید می‌شود. RS7 از یک پیشرانه ۴ لیتری V8 توین توربو استفاده می‌کند که ۵۹۱ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در ۶. ۳ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۰۵ کیلومتر در ساعت است.

پورشه پانامرا Turbo S E-Hybrid: این خودرو یک سدان اسپرت سایز بزرگ است که توسط پورشه تولید می‌شود. پانامرا Turbo S E-Hybrid از یک پیشرانه ۴ لیتری V8 توین توربو به همراه موتور الکتریکی استفاده می‌کند که ۶۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در ۱. ۳ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۱۰ کیلومتر در ساعت است.
این‌ها فقط تعدادی از رقبای اصلی بی‌ام‌و M5 هستند. در نهایت، بهترین خودرو برای شما به نیاز‌ها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد..