وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

ماشین باز ها ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
معرفی قوی‌ترین پورشه پانامرای تاریخ

پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid، جدیدترین شاهکار پورشه، ترکیبی بی‌نظیر از قدرت، تجمل و کارایی را به نمایش می‌گذارد. این خودرو به عنوان قوی‌ترین پانامرای ساخته شده تا کنون، بر تخت سلطنت سدان‌های اسپرت پرفورمنس تکیه زده است. با مجله خودرو ستوده همراه باشید تا با قوی‌ترین پورشه پانامرای تاریخ آشنا شوید.

قلب تپنده‌ی هیولا

در قلب این هیولای آلمانی، یک پیشرانه‌ی ۴ لیتری توئین توربو V8 به همراه یک موتور الکتریکی قدرتمند قرار دارد. این ترکیب بی‌نظیر، ۷۷۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که پانامرا توربو S E-Hybrid را قادر می‌سازد تا در عرض تنها ۸. ۲ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

 

شتاب و چابکی خیره‌کننده S E-Hybrid

علاوه بر شتاب اولیه‌ی فوق‌العاده، پانامرا توربو S E-Hybrid در پیچ‌ها نیز چابکی و فرمان‌پذیری مثال‌زدنی را به نمایش می‌گذارد. سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​و سیستم‌های کنترل گشتاور و پایداری پیشرفته، هندلینگ این خودرو را در بالاترین سطح ممکن نگه می‌دارند.

تجربه‌ای لوکس و دلنشین

با وجود عملکرد خیره‌کننده، پانامرا توربو S E-Hybrid از کابینی لوکس و جادار نیز بهره می‌برد. صندلی‌های چرمی درجه یک، سیستم صوتی پیشرفته و امکانات رفاهی متعدد، تجربه‌ای دلنشین را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

رانندگی سبز و پایدار

با وجود قدرت و عملکرد فوق‌العاده، پانامرا توربو S E-Hybrid به عنوان یک خودروی هیبریدی، مصرف سوخت و آلایندگی ناچیزی دارد. این خودرو به پیمایش مسافتی تا 50 کیلومتر در حالت تمام الکتریکی قادر است و به شما امکان می‌دهد تا با خیالی آسوده رانندگی کنید.

نوآوری در کنار سنت

پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid، تجلی نوآوری و سنت در کنار یکدیگر است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و حفظ اصالت پورشه، به عنوان یک شاهکار مهندسی و طراحی شناخته می‌شود.

انتخابی بی‌نظیر پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid

اگر به دنبال یک سدان اسپرت پرفورمنس هستید که در عین حال لوکس، جادار، کارآمد و سازگار با محیط زیست باشد، پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid انتخابی بی‌نظیر برای شما خواهد بود. این خودرو بدون شک، سلطان جدید سدان‌های اسپرت پرفورمنس است.

 


تصاویر
معرفی قوی‌ترین پورشه پانامرای تاریخ