وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

ماشین باز ها ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
معرفی فالوین A8 لانگ، خودروی جدید کمپانی چری

به تازگی کمپانی خودروسازی چری به طور رسمی از حضور خودرویی جدید با نام Fengyun A8 (Fulwin A8) در سبد محصولات خود خبر داده است. سدان جمع‌وجور فالوین A8 از سری خودروهای NEV (New Energy Vehicle) به حساب می‌آید که در چهار رنگ مشکی، سفید، خاکستری و آبی عرضه می‌شود. در ادامه مشخصات فنی و ظاهری این خودروی جدید چری را توضیح می‌دهیم.

طراحی فالوین A8 لانگ

بدنه‌ی چری فالوین A8 با اندازه‌های 4780/1843/1487 میلی‌متر طراحی شده و بین دو محور 2790 میلی‌متر فاصله است. جلوپنجره بزرگ ذوزنقه‌ای به چراغ های جلو متصل است و در قسمت عقب از طراحی upturned tail در بالای صندوق عقب استفاده شده تا چابکی خودرو بالاتر برود. بااینکه فالوین A8  با پسوند لانگ عرضه می‌شود اما باید درنظر داشت که در مقایسه با آریزو ۸ ، بیشتر از ۱۰ میلی‌متر افزایش نداشته است.

 فالوین A8 لانگ

داخل کابین مشابه سایر نسخه‌های A8 طراحی شده و دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی یکپارچه، سانروف پانورامیک و صندلی‌های گرم و سرد شونده را می‌توان مشاهده کرد. امکان پشتیبانی از Apple CarPlay و Huawei HiCar از ویژگی‌های ارتباطی A8 به حساب می‌آیند و یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این خودرو با مدل‌های دیگر آن در استفاده از باتری بزرگ‌تر ۱۸.۳ کیلووات ساعتی آن مشاهده می‌شود.

مشخصات فنی فالوین A8 لانگ

در خودروی فالوین A8 پلاگین، سیستم Kunpeng Super Performance Electric Hybrid C-DM system پیاده‌سازی شده است که متشکل از یک موتور هیبریدی ACTECO 1.5TGDI نسل پنج به همراه موتوری الکتریکی است. با موتور الکتریکی ۱۵۴ اسب بخاری فالوین A8 همراه گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری در کنار موتور الکتریکی ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متری، شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۶ ثانیه ثبت شده است. خودروی جدید کمپانی چری براساس استاندارد WLTC، با موتور الکتریکی ۱۰۶ کیلومتر توان پیمایش دارد و در حالت ترکیبی برد این مسافت به ۱۴۰۰ کیلومتر هم می‌رسد. مصرف سوخت این خودرو به ازای هر صد کیلومتر ۴.۲ لیتر اعلام شده است.

قیمت و زمان عرضه در بازار

کمپانی چری از نام Fulwin یا Fengyun برای اولین خودروی خود استفاده کرد؛ سدان که در سال 1999 ساخته شد و در سال 2016 تولید آن متوقف شد و حالا برای خودروهای PHEV چری دوباره سراغ این اسم رفته که در زبان . مدل ها Fengyun در زبان چینی ماندارین به معنای طوفان است. قیمت فالوین A8 به طور رسمی از کمپانی چری ۱۱۹.۹۰۰ تا ۱۴۹.۹۰۰ یوان اعلام شده است که معادل دلاری آن بین ۱۶.۷۰۰ تا ۲۰.۸۵۰ دلار می‌شود. هنوز زمانی قطعی برای عرضه‌ی این خودرو از طرف کمپانی چری اعلام نشده است.