وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

ماشین باز ها ۲۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
معرفی آستون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵

آستون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵ یک SUV لوکس با کارایی بالا است که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و همچنان به عنوان پرچمدار شاسی بلند‌های این برند بریتانیایی به عرض اندام می‌پردازد. این خودرو با تلفیق عملکرد خیره‌کننده، طراحی چشم‌نواز و کابین مجلل، تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی را برای سرنشینان خود رقم می‌زند.

درون کاپوت DBX چه خبر است؟

قلب تپنده این غول زیبا، یک موتور ۴ لیتری V8 توین توربوشارژ است که با ظرأفت توسط مهندسان آستون مارتین ساخته و پرداخته شده است. این نیروگاه قدرتمند، ۵۵۰ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ پوند فوت گشتاور را به ارمغان می‌آورد که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۳.  ۴  ثانیه و دستیابی به سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت را ممکن می‌سازد.

تجربه‌ای لوکس در کابین DBX

فضای داخلی DBX با چرم مرغوب و متریال‌های درجه یک تزئین شده و فضایی جادار و راحت را برای ۵ سرنشین فراهم می‌کند. صندلی‌های ارگونومیک و قابل تنظیم در جهات مختلف، به همراه سیستم تهویه مطبوع چندمنطقه‌ای، نهایت آسایش را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند.

سیستم‌های پیشرفته و امکانات رفاهی

DBX به جدیدترین سیستم‌های ایمنی و کمک راننده مجهز شده است تا سفری امن و آسوده را برای شما رقم بزند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار نقاط کور و سیستم حفظ خطوط اشاره کرد.

علاوه بر این، DBX از امکانات رفاهی متعددی نیز بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی Bang & Olufsen، سانروف پانوراما، نمایشگر‌های لمسی با وضوح بالا و سیستم سرگرمی پیشرفته اشاره کرد.

توانایی‌های آفرود DBX

با وجود ظاهر لوکس و اسپرت، DBX توانایی‌های آفرود قابل قبولی را نیز ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق بادی تطبیقی و ارتفاع مناسب از سطح زمین، به همراه سیستم چهار چرخ متحرک، این خودرو را قادر می‌سازد تا در مسیر‌های ناهموار و چالش‌برانگیز به راحتی حرکت کند.

نکات برجسته

  • موتور قدرتمند ۴ لیتری V8 توین توربو با ۵۵۰ اسب بخار قدرت
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۳.  ۴ ثانیه
  • حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت
  • فضای داخلی لوکس و جادار برای ۵ سرنشین
  • سیستم‌های ایمنی و کمک راننده پیشرفته
  • امکانات رفاهی متعدد
  • توانایی‌های آفرود قابل قبول

قیمت و جمع‌بندی

قیمت پایه آستون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵ از ۱۷۹,۹۹۵ دلار آغاز می‌شود. این خودرو بی‌شک یکی از لوکس‌ترین و قدرتمندترین SUV‌های موجود در بازار است و انتخابی‌ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال حداکثر عملکرد، راحتی و توانایی در یک پکیج جذاب هستند.

 


تصاویر
معرفی آستون مارتین DBX مدل ۲۰۲۵