وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

ماشین باز ها ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵، یک کوپه اسپرت دیفرانسیل عقب هیجان‌انگیز

تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵ جدیدترین نسخه از کوپه اسپرت محبوب دیفرانسیل عقب است که توسط تویوتا گازیزو ریسینگ (TGR) توسعه یافته و توسط تویوتا تولید می‌شود این خودرو جایگزین مدل قبلی ۸۶ و BRZ است که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و با ارتقا‌های متعدد در زمینه‌های مختلف، تجربه رانندگی اسپرت‌تر و لذت بخش‌تری را ارائه می‌دهد.

 ویژگی‌های کلیدی تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵

در زیر به برخی از ویژگی‌های کلیدی تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵ می‌پردازیم:

عملکرد فوق العاده

قلب تپنده این خودرو یک موتور ۲. ۴ لیتری چهار سیلندر Boxer است که با ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۷ نیوتن متر گشتاور، رانندگی چابک و هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳. ۶ ثانیه است و می‌تواند به سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت (۱۴۰ مایل در ساعت) دست پیدا کند.

نکته حائز اهمیت این است که خریداران می‌توانند بین گیربکس دستی ۶ سرعته یا اتوماتیک ۶ سرعته یکی را انتخاب کنند.

طراحی زیبا GR86

GR86 از ظاهری اسپرت و عضلانی بهره می‌برد که با مشبک پانل رادیاتور بزرگ، ورودی‌های هوای جانبی عمیق و دیفیوزر عقب، حس قدرت و پویایی را القا می‌کند. چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی و ترمز‌های قدرتمند Brembo، ظاهر اسپرت این خودرو را تکمیل می‌کنند.

فضای داخلی بی نظیر

  • کابین GR86 ساده و کاربردی است و بر روی راننده متمرکز شده است.
  • صندلی‌های اسپرت با روکش چرم یا پارچه، فرمان چرمی و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی، از جمله امکانات رفاهی این خودرو هستند.

ایمنی و رانندگی لذت بخش GR86

GR86 به طیف وسیعی از ویژگی‌های ایمنی و کمک راننده مجهز است که شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار و همچنین سیستم حفظ خطوط می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵

تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵ در حال حاضر برای خرید در دسترس است و قیمت آن از  ۲۷۷۵۰ دلار شروع می‌شود.

کلام آخر

تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵ با ارائه‌ی ترکیبی از عملکرد هیجان‌انگیز، طراحی اسپرت، فضای داخلی کاربردی و قیمت مناسب، انتخابی عالی برای رانندگانی است که به دنبال یک تجربه رانندگی چابک و لذت بخش در یک کوپه اسپرت دیفرانسیل عقب هستند.


تصاویر
تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵، یک کوپه اسپرت دیفرانسیل عقب هیجان‌انگیز تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۵، یک کوپه اسپرت دیفرانسیل عقب هیجان‌انگیز