وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

اطلاعات تماس

تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو

02137682

[email protected]

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده
اطلاعات تماس
  • تهران، ستارخان، نبش چهار راه خسرو
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

وب سایت رسمی گروه خودرویی ستوده

جهان خودرو ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
نمایشگاه خودروی تاپ مارک ۲۰۲۴؛ گردهمایی لوکس در موناکو

این نمایشگاه سالانه در ماه‌آوریل در شهر موناکو برگزار می‌شود و بر روی خودرو‌های لوکس و سوپر اسپرت تمرکز دارد. در این نمایشگاه فقط برترین برند‌های خودروسازی جهان حضور دارند و جدیدترین و هیجان انگیزترین خودرو‌های آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. نمایشگاه خودروی تاپ مارک موناکو بدون شک یکی از لوکس‌ترین نمایشگاه‌های خودروی جهان است. این رویداد سالانه که در پورت هرکول موناکو برگزار می‌شود، گردهمایی بی‌نظیری از برترین برند‌های خودروسازی جهان و جدیدترین و لوکس‌ترین خودرو‌های آنهاست.

نمایشگاه خودروی تاپ مارک ۲۰۲۴

نمایشگاه خودروی تاپ مارک ۲۰۲۴، که در پورت هرکول موناکو از ۲۴ تا ۲۷‌آوریل برگزار شد، بدون شک یکی از باشکوه‌ترین و هیجان انگیزترین رویداد‌های سال در صنعت خودروسازی بود. این نمایشگاه میزبان برترین برند‌های لوکس جهان بود که جدیدترین و نوآورانه‌ترین خودرو‌های خود را به نمایش گذاشتند. مجله ستوده همراه باشید تا با این نمایشگاه خودروی جهانی بیشتر آشنا شوید.

اهداف نمایشگاه تاپ مارک ۲۰۲۴

چه چیزی در انتظار شماست:

  • رونمایی‌های جهانی: نمایشگاه تاپ مارک ۲۰۲۴ محل رونمایی جهانی از جدیدترین و هیجان انگیزترین خودرو‌های لوکس از برند‌های مشهور مانند فراری، لامبورگینی، رولزرویس، بوگاتی و بسیاری دیگر خواهد بود.

  • نمایشگاه‌های اختصاصی: برند‌های لوکس در غرفه‌های اختصاصی خود، جدیدترین مدل‌ها، فناوری‌ها و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت. در این نمایشگاه فقط برترین برند‌های خودروسازی جهان مانند فراری، لامبورگینی، رولزرویس، بوگاتی و بسیاری دیگر حضور دارند.
  • فرصتی برای ملاقات با متخصصان: می‌توانید با طراحان، مهندسان و مدیران ارشد شرکت‌های خودروسازی ملاقات کنید و در مورد خودرو‌ها و صنعت خودروسازی اطلاعات کسب کنید.
  • حراج‌های خیریه: در طول نمایشگاه، حراج‌هایی برای جمع‌آوری کمک به مؤسسات خیریه برگزار خواهد شد.
  • رویداد‌های اجتماعی: نمایشگاه تاپ مارک ۲۰۲۴ شامل مهمانی‌ها، شام‌های شیک و سایر رویداد‌های اجتماعی منحصر به فرد خواهد بود.
  • محیط لوکس: نمایشگاه تاپ مارک موناکو در مکانی زیبا و دیدنی در کنار دریای مدیترانه برگزار می‌شود.
  • رویداد‌های خاص: در طول این رویداد، رویداد‌های خاص و منحصر به فردی مانند مهمانی‌ها، شام‌های شیک و حراج‌های خیریه برگزار می‌شود.
  • فرصتی برای ملاقات با افراد مشهور: در این نمایشگاه فرصتی برای ملاقات با طراحان، مهندسان، مدیران ارشد شرکت‌های خودروسازی و افراد مشهور خواهید داشت.
جمع بندی

به طور کلی، نمایشگاه خودروی تاپ مارک ۲۰۲۴ یک رویداد موفق بود که جدیدترین و هیجان انگیزترین خودرو‌های لوکس را به نمایش گذاشت و فرصتی منحصر به فرد برای تجربه‌ی دنیای لوکس و تجمل در صنعت خودرو فراهم کرد.

 


تصاویر
نمایشگاه خودروی تاپ مارک  ۲۰۲۴؛ گردهمایی لوکس در موناکو نمایشگاه خودروی تاپ مارک  ۲۰۲۴؛ گردهمایی لوکس در موناکو